August 17, 2010

XDER AKAL!!! BONGOKKKKKKKKKKK........

SAPE YG TERGAMAK BUAT MCM NIE, KONPEM MEREKA TUE.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BODOOOO BIN BANGANGGGG!!!!!!!!! ( emo beb....)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




































YA ALLAH hai.......Nape la dorg sanggup wat keje sezalim nie....!!!!

9 comments:

Eye_nee said...

Sure kat 'SANA' tak kan terlepas ni Bro....kat dunia mana yg kene... jawab la..mana tak kene ..lepaslah..Mula Zina..Pas tu Bunuh...dosa besar tu..tak takut ke..MasyaAllah...Jauhkan lah kerabat sanak sedara kita dari semua ni..

Kak bib said...

entah la...apo nk jd pun x tau la...ni la budak zaman skrg ni...se elok-eloknya jdkan la pengajaran pada anak2 remaja zaman skrg ni ya..kalau dh sayang 2 ambil la jalan yang betul dan nikahi lah pasangan anda 2.

anirza said...

haah bro...org cm ne..tau la akhirat nnt la jawapannyer....bodo betol la...dh tau xnk ank tu jgn MAIN ikut sedap jer....bengang tol tengok bb yg x berdosa tu... bengong tol la ne nk pgll manusia ker BINTANG...emo plak hehehe...

Nana said...

bila akal dh tewas nafsu lah beraja...
baby dh konfom syurga menanti dia
kita kat dunia blm tahu untung nasib kita esok...

yana said...

kesian kat sume baby2 tu,,,
nape r naseb diorg cmtu,... padahal bkn salah diorg pown... kesian...
hmmm.... moge2 yg melakukan perkare kejam tu akan sedar n yg len2 bleh wat bnda nie sbgi pengajaran...

Elena Zaharee said...

ya Allah! manusia zmn skrang dah hilang kewarasan akal...smpai bayi yang x berdosa pown dibunuh...KEJAM!

nidus2 said...

Menate GILOOOOO...Eeeee geram betul dengan manusia laknat nih..

NuR AzMiNa said...

depa neyyy jahattt...wuuuuuu... :-(

nurul said...

kasihannya kat baby2 tu..
tak rase sayang ke?
susah payah mengandung, beranak, pastu buang saja mcm itu.
dem la diorng ni

Post a Comment

Hidup Mesti Terus © 2008 Template by:
SkinCorner